Downloads
Content Marketing
1 min read
2023-06-11
De beste content voor de customer journey
Heb je inspiratie nodig als het gaat om contentcreatie?
Dan hebben we iets moois voor je! Een document dat je als naslagwerk kunt gebruiken wanneer je bezig bent met je contentstrategie en productie.
Je krijgt eerst essentiële info over de customer journey en met een fictieve case gaan we het samen in de praktijk brengen. We lopen langs de 4 fasen van de customer journey en bedenken content die het beste aansluit.
Op die manier krijg jij de inspiratie die je nodig hebt om zelf met jouw contentstrategie aan de slag te gaan!
Wat levert dit document jouw op?
In dit PDF zitten de volgende onderdelen:
- Customer journey
De vier fasen; awareness, consideration, decision en delight uitgelegd - Voordelen
De belangrijkste voordelen van het inrichten van je content op de customer journey - Content typen per fase van de customer journey
Welk soort content past het beste bij awareness, consideration, decision en delight? - Concrete content ideeën op basis van een fictieve case
Per fase van de customer journey 4 content ideeën op basis van verschillende content typen - Praktijkvoorbeelden
Per fase van de customer journey krijg je een praktijkvoorbeeld te zien
Our work