I

Send to deliver

SendtoDeliver heeft al 3 jaar voor de mooiste merken mogen werken. In deze 3 jaar zijn wij erachter gekomen dat er een grote behoefte is aan data driven marketing.

Data driven?

Data driven marketing betekent dat je kijkt naar de data van jouw website, onlinekanalen, e-mail, etc. om gegronde keuzes te maken met betrekking tot jouw online marketingstrategie.

Uit ervaring blijkt namelijk dat jouw bedachte sellingpoint over je product of service totaal niet hoeft te landen bij de doelgroep. Deze bedachte sellingpoint moet eerst getest worden bij de doelgroep. Zo weet je wanneer het ‘AHA-moment’ van jouw product of service ervaren wordt.

Wij helpen jou bij het vinden van dit ‘AHA-moment’. Dit doen we door goed naar de data te kijken en wekelijks testen uit te zetten, net zolang tot we het ‘AHA-moment’ voor jouw product of service hebben gevonden.

 

Wil je meer weten? Stuur ons een bericht met jouw vraag!

Contact

Deze klanten gingen je voor:

 

 

Contact

+31 6 191 796 91